czwartek, 3 lutego 2022

Sklep "Cepelia" w Olsztynie

 


Wszystko szybko się zmienia na olsztyńskim Starym Mieście. Znikają stare sklepy i lokale, które znaliśmy od lat. Jednym z niewielu sklepów, które nie poddały się zmianom, jest znajdująca się na rogu ulic prostej i Staszica "Cepelia". Nie robię tu zakupów, często mijam ten sklep, zupełnie go nie zauważając. Dopiero ostatnio postanowiłem zobaczyć co tu teraz jest i muszę przyznać, że z niejakim zdziwieniem i sentymentem stwierdziłem: tak, to nadal nasza stara "Cepelia" :) 




2 komentarze:

  1. Na tej kracie jako mały chłopiec pod koniec lat 50-tych jeździłem. Krata mocno skrzypiała. W końcu po wielu próbach zostałem schwytany przez personel Cepelii i doprowadzony do Mamy. Po reprymendzie jeździłem nadal ale już nie pozwoliłem się złapać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety to chyba ostanie zdjęcia tego sklepu.Pod koniec 2023 już było tam pusto.Szkoda.

    OdpowiedzUsuń